موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران

دوشنبه 16 تیر 1399

 

استاد گرامی

با سلام

احتراماً، روند های لازم الاجرا در زمان شروع همکاری و موارد حین اجرای آموزش و بعد از شروع کلاسها به ترتیب زیر جهت مطالعه و رعایت مفاد تقدیم حضورتان می گردد:

 

موارد قبل از شروع همکاری و عقد قرارداد:

  • اخذ Id و عناوین دروس مجاز به تدریس
  • ورود و ثبت نام به سامانه مدرسان مرکز
  • ورود کلیه اطلاعات درخواستی
  • اخذ ایمیل و برقراری ارتباط از طریق ایمیل با اساتید، مدیر گروه، معاونین مرکز و رئیس مرکز
  • برقراری ارتباط با کارشناس امور مدرسان
  • اطلاع رسانی از طریق کارشناس امور مدرسان
  • اطلاع رسانی درسی از طریق پرتال امور مدرسان
  • ارائه نظرات و پیشنهادات به مدیر گروه، معاونین و مدیر مرکز از طریق ایمیل
  • ارائه گزارش همکاری آموزشی در پایان ترم یا میان ترم به مدیر گروه، معاونین و مدیر مرکز
  • ارائه تایم شیت پس از درج نمرات دانشجویان در سیستم ها، ارائه پرینت نمرات به مسئول مربوطه به منظور اخذ حق التدریس

 

موارد حین اجرای آموزش و بعد از شروع کلاسها:

  • انجام سنجش اولیه دانسته های دانشجو
  • معرفی دانشجویانی که نیاز به همیاری دارند (بیماری های خاص) به معاون آموزشی
  • ارائه طرح درس در جلسه اول
  • آشنایی اساتید با فنون و روشهای تدریس
  • آزمون های ادواری از طریق سایت مرکز
  • ارائه تست و سوال به مرکز آزمون سازی
  • انجام حضور و غیاب و امضاء تایم شیت در هر جلسه درسی
  • اعلام نیاز تجهیزات کامپیوتری یا کمک درسی پیش از شروع کلاس ها بر اساس طرح درس ارائه شده با تائید مدیر گروه، تکنولوژی آموزشی، فناوری اطلاعات مرکز
  • استفاده از کتب مرکز (نقد کتب و همکاری در تألیف یا تدوین کتب)
  • ارائه مقاله پژوهشی، شرکت در فعالیت های فرهنگی و پژوهشی
  • اخذ درس کاربینی و اطلاع از آئین نامه مربوطه