موسسه آموزش عالی علمی کاربردی هلال ایران

پنجشنبه 10 مهر 1399

تبلیغات مرکزآموزش علمی-کاربردی هلال احمراستان گیلان جهت پذیرش دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399

سمیه حقگو رئیس مرکز آموزش علمی-کاربردی هلال احمر استان گیلان گفت:با توجه به شروع تبلیغات و جذب دانشجو در نیمسال اول سال تحصیلی 1400-1399 در مرکز علمی-کاربردی هلال احمر استان گیلان و با اشاره به اینکه تبلیغات و روابط عمومی نقش مهم و کلیدی در معرفی دستاوردها و امکانات دانشگاه به عموم مردم را داردافزود : تبلیغات موثر در راستای معرفی پتانسل‌های دانشگاه باعث جذب حداکثری داوطلبان به دانشگاه علمی-کاربردی خواهد شد چراکه بعضا مشاهده می‌شود، بخشی از عموم مردم از پتانسیل و امکانات مراکز علمی-کاربردی و نقش آن در پیشرفت علمی-مهارتی جامعه مطلع نیستند.

لذااین مرکز در راستای معرفی مرکز و افزایش تعداد دانشجویان در رشته های کاردانی حرفه ای :1-امداد سوانح، 2-اطفاء حریق شهری،3-تربیت بدنی و رشته های کارشناسی حرفه ای : 1-مدیریت امداد سوانح طبیعی،2-مدیریت عملیات امداد و نجات،3-مدیریت بحران در اماکن،4-مدیریت و فرماندهی عملیات در حریق و حوادث،5-مددکاری روانی اجتماعی در بحران اقداماتی به شرح ذیل را انجام داد:

1-نصب بنر در میادین و مسیرهای پرتردد شهر رشت

2-نصب بنر در ایستگاه های آتش نشانی رشت

3-نصب بنر در شعب جمعیت هلال احمر استان گیلان

4-نصب بنر در سازمان ورزش و جوانان

5-نصب بنر در میادین اصلی شهرستانهای شفت، کوچصفهان و . . .

6-توزیع تراکت در سازمان های امدادی و مرتبط با رشته های تحصیلی مرکز

7-توزیع تراکت در شعب جمعیت هلال احمر استان و شهرستان ها

8-توزیع تراکت در سطح شهر، باشگاه ها، ایستگاه های آتش نشانی،داروخانه ها، بیمارستانها،اماکنعمومی و ...

9-تبلیغ در فضای مجازی شامل : کانال رسمی دیار میرزا،اینستاگرام جمعیت هلال احمر استان گیلان، اینستاگرام آتش نشانی رشت،اینستاگرام جوانان جمعیت هلال احمر استان،کانال درمانگاه جمعیت هلال احمر استان، گروههای پرسنل اورژانس، گروه های درسی در واتس اپ و . . .

کلمات کلیدی
admin 0
تهیه کننده:

admin 0

0 نظر برای این مقاله وجود دارد

نظر دهید

متن درون تصویر امنیتی را وارد نمائید:

متن درون تصویر را در جعبه متن زیر وارد نمائید *